نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزیابی مکاشفه‌ای ارزیابی رابط‌کاربر وبگاه کتابخانه ملی ج.ا. ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 179-196]
  • استاندارد چکیده‌نویسی 214-1976 کاربست نظریة انسجام هالیدی- حسن در حوزة علم اطلاعات و دانش‌شناسی: بررسی چکیده‌های نشریات برتر حوزه‌های هفتگانه موضوعی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
  • استفاده از اطلاعات بررسی تاثیر فرهنگ اطلاعات سازمانی بر استفاده ی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از نتایج اطلاعات [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 139-152]
  • استفاده از نتایج اطلاعات بررسی تاثیر فرهنگ اطلاعات سازمانی بر استفاده ی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از نتایج اطلاعات [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 139-152]
  • استفاده کودکان از اطلاعات بزرگان کوچک و اطلاعات [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]
  • استناد کور بررسی صحت استنادی پایان‌نامه‌های دانشگاه شهید بهشتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-140]
  • اطلاع یابی کودکان بزرگان کوچک و اطلاعات [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]
  • اعضای هیات علمی کتابداری و اطلاع رسانی مقایسه بروندادهای علمی اعضای هیات علمی کتابداری در مراکز پژوهشی و عوامل تاثیرگذار بر آن [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 3-3]
  • امنیت اطلاعات بررسی وضعیت امنیت ساختمان و نگهداری منابع و اطلاعات در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان و مقایسه با برخی کتابخانه های ایران و جهان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-192]
  • انتخاب منابع اطلاعاتی امکان سنجی استفاده از سیستم خبره تصمیم یار با رویکرد فازی در بازیابی و انتخاب منابع اطلاعاتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 141-158]
  • انسجام در چکیده‌‌نویسی کاربست نظریة انسجام هالیدی- حسن در حوزة علم اطلاعات و دانش‌شناسی: بررسی چکیده‌های نشریات برتر حوزه‌های هفتگانه موضوعی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
  • اولویت‌های پژوهشی پژوهش‌های مدیریت در علم اطلاعات و دانش‌شناسی، از واقعیت تا عمل: مروری تحلیلی بر مقاله‌های پژوهشی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 73-88]

ب

  • بازنگری سیستماتیک روش شناسی فراتحلیل در علم اطلاعات و دانش شناسی: چیستی، ویژگی ها و چالش ها [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 57-72]
  • بازیابی اهمیت استفاده از واژه‌های مأخوذ از عنوان و چکیده مقالات در نمایه ‏سازی و تاثیر آن بر بازیابی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-199]
  • بازیابی اطلاعات امکان سنجی استفاده از سیستم خبره تصمیم یار با رویکرد فازی در بازیابی و انتخاب منابع اطلاعاتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 141-158]
  • برونداد علمی مقایسه بروندادهای علمی اعضای هیات علمی کتابداری در مراکز پژوهشی و عوامل تاثیرگذار بر آن [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 3-3]
  • بروندادهای علمی بررسی برون دادها و ترسیم شبکه هم نویسندگی محققان دانشگاه سمنان در نمایه های استنادی وب آوساینس [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 153-174]

پ

  • پایان‌نامه بررسی صحت استنادی پایان‌نامه‌های دانشگاه شهید بهشتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-140]
  • پایگاه اطلاعاتی امکان سنجی استفاده از سیستم خبره تصمیم یار با رویکرد فازی در بازیابی و انتخاب منابع اطلاعاتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 141-158]
  • پایگاههای اطلاعاتی بررسی وضعیت پذیرش و بهره‌گیری پایگاه‌های اطلاعاتی ایران از دیدگاه کاربران: مطالعه موردی پایگاه‌های اطلاعاتی پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 85-100]
  • پذیرش و بهره گیری از فناوری بررسی وضعیت پذیرش و بهره‌گیری پایگاه‌های اطلاعاتی ایران از دیدگاه کاربران: مطالعه موردی پایگاه‌های اطلاعاتی پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 85-100]
  • پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران بررسی وضعیت پذیرش و بهره‌گیری پایگاه‌های اطلاعاتی ایران از دیدگاه کاربران: مطالعه موردی پایگاه‌های اطلاعاتی پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 85-100]
  • پیمان نامه حقوق ‏کودک ژنو بزرگان کوچک و اطلاعات [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]

ت

  • تحلیل مقاله‌ها پژوهش‌های مدیریت در علم اطلاعات و دانش‌شناسی، از واقعیت تا عمل: مروری تحلیلی بر مقاله‌های پژوهشی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 73-88]

چ

  • چکیده اهمیت استفاده از واژه‌های مأخوذ از عنوان و چکیده مقالات در نمایه ‏سازی و تاثیر آن بر بازیابی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-199]

ح

  • حفاظت منابع اطلاعاتی بررسی وضعیت امنیت ساختمان و نگهداری منابع و اطلاعات در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان و مقایسه با برخی کتابخانه های ایران و جهان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-192]

خ

  • خطای استنادی بررسی صحت استنادی پایان‌نامه‌های دانشگاه شهید بهشتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-140]

د

  • دانش آموزان شناسایی عوامل ترغیب کننده و بازدارنده مطالعه در بین دانش-آموزان دوره‌ی متوسطه شهر اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 23-40]
  • دانشگاه سمنان بررسی برون دادها و ترسیم شبکه هم نویسندگی محققان دانشگاه سمنان در نمایه های استنادی وب آوساینس [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 153-174]
  • دانشگاه شهید بهشتی بررسی صحت استنادی پایان‌نامه‌های دانشگاه شهید بهشتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-140]
  • دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بررسی تاثیر فرهنگ اطلاعات سازمانی بر استفاده ی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از نتایج اطلاعات [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 139-152]
  • دوره متوسطه شناسایی عوامل ترغیب کننده و بازدارنده مطالعه در بین دانش-آموزان دوره‌ی متوسطه شهر اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 23-40]

ذ

  • ذخیره و بازیابی اطلاعات کاربست نظریة انسجام هالیدی- حسن در حوزة علم اطلاعات و دانش‌شناسی: بررسی چکیده‌های نشریات برتر حوزه‌های هفتگانه موضوعی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]

ر

  • روانشناس نحوه اجرای کتاب‏درمانی از دیدگاه متخصصان رشته علم اطلاعات و دانش‏شناسی و رشته روان‏شناسی با تأکید بر نقش کتابداران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 89-104]

س

  • سرانه تولیدات علمی مقایسه بروندادهای علمی اعضای هیات علمی کتابداری در مراکز پژوهشی و عوامل تاثیرگذار بر آن [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 3-3]
  • سیستم خبره امکان سنجی استفاده از سیستم خبره تصمیم یار با رویکرد فازی در بازیابی و انتخاب منابع اطلاعاتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 141-158]

ص

  • صحت استنادی بررسی صحت استنادی پایان‌نامه‌های دانشگاه شهید بهشتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-140]

ع

  • علم سنجی بررسی برون دادها و ترسیم شبکه هم نویسندگی محققان دانشگاه سمنان در نمایه های استنادی وب آوساینس [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 153-174]
  • عنوان اهمیت استفاده از واژه‌های مأخوذ از عنوان و چکیده مقالات در نمایه ‏سازی و تاثیر آن بر بازیابی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-199]
  • عوامل بازدارنده شناسایی عوامل ترغیب کننده و بازدارنده مطالعه در بین دانش-آموزان دوره‌ی متوسطه شهر اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 23-40]
  • عوامل بازدارنده برونداد علمی مقایسه بروندادهای علمی اعضای هیات علمی کتابداری در مراکز پژوهشی و عوامل تاثیرگذار بر آن [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 3-3]
  • عوامل ترغیب کننده شناسایی عوامل ترغیب کننده و بازدارنده مطالعه در بین دانش-آموزان دوره‌ی متوسطه شهر اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 23-40]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبیAHP امکان سنجی استفاده از سیستم خبره تصمیم یار با رویکرد فازی در بازیابی و انتخاب منابع اطلاعاتی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 141-158]
  • فراتحلیل روش شناسی فراتحلیل در علم اطلاعات و دانش شناسی: چیستی، ویژگی ها و چالش ها [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 57-72]
  • فراترکیب کیفی روش شناسی فراتحلیل در علم اطلاعات و دانش شناسی: چیستی، ویژگی ها و چالش ها [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 57-72]
  • فراقوم نگاری روش شناسی فراتحلیل در علم اطلاعات و دانش شناسی: چیستی، ویژگی ها و چالش ها [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 57-72]
  • فرد خیر بررسی عوامل مؤثر بر جذب و توسعه مشارکت‌های خیرین کتابخانه ساز [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 2-2]
  • فرهنگ اطلاعات سازمانی بررسی تاثیر فرهنگ اطلاعات سازمانی بر استفاده ی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از نتایج اطلاعات [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 139-152]

ک

  • کار خیر بررسی عوامل مؤثر بر جذب و توسعه مشارکت‌های خیرین کتابخانه ساز [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 2-2]
  • کتاب‏درمانگر نحوه اجرای کتاب‏درمانی از دیدگاه متخصصان رشته علم اطلاعات و دانش‏شناسی و رشته روان‏شناسی با تأکید بر نقش کتابداران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 89-104]
  • کتاب‏درمانی نحوه اجرای کتاب‏درمانی از دیدگاه متخصصان رشته علم اطلاعات و دانش‏شناسی و رشته روان‏شناسی با تأکید بر نقش کتابداران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 89-104]
  • کتابخانه سازی بررسی عوامل مؤثر بر جذب و توسعه مشارکت‌های خیرین کتابخانه ساز [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 2-2]
  • کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان بررسی وضعیت امنیت ساختمان و نگهداری منابع و اطلاعات در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان و مقایسه با برخی کتابخانه های ایران و جهان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-192]
  • کتابخانه های دانشگاهی بررسی وضعیت امنیت ساختمان و نگهداری منابع و اطلاعات در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان و مقایسه با برخی کتابخانه های ایران و جهان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-192]
  • کتابخانه های عمومی تأثیر مهارت های ارتباطی کتابداران کتابخانه های عمومی استان خوزستان بر مدیریت ارتباط با مراجعان با میانجی گری هوش فرهنگی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 159-178]
  • کتابدار نحوه اجرای کتاب‏درمانی از دیدگاه متخصصان رشته علم اطلاعات و دانش‏شناسی و رشته روان‏شناسی با تأکید بر نقش کتابداران [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 89-104]
  • کودکان و اطلاعات بزرگان کوچک و اطلاعات [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]

م

  • محدودیتها بررسی وضعیت امنیت ساختمان و نگهداری منابع و اطلاعات در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان و مقایسه با برخی کتابخانه های ایران و جهان [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 175-192]
  • محیط رابط ارزیابی رابط‌کاربر وبگاه کتابخانه ملی ج.ا. ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 179-196]
  • مدل نیلسُن ارزیابی رابط‌کاربر وبگاه کتابخانه ملی ج.ا. ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 179-196]
  • مدل یکپارچه پذیرش و بهره گیری از فناوری بررسی وضعیت پذیرش و بهره‌گیری پایگاه‌های اطلاعاتی ایران از دیدگاه کاربران: مطالعه موردی پایگاه‌های اطلاعاتی پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات ایران [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 85-100]
  • مدیریت پژوهش‌های مدیریت در علم اطلاعات و دانش‌شناسی، از واقعیت تا عمل: مروری تحلیلی بر مقاله‌های پژوهشی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 73-88]
  • مدیریت کتابخانه‌ها پژوهش‌های مدیریت در علم اطلاعات و دانش‌شناسی، از واقعیت تا عمل: مروری تحلیلی بر مقاله‌های پژوهشی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 73-88]
  • مدیریت مراجعان تأثیر مهارت های ارتباطی کتابداران کتابخانه های عمومی استان خوزستان بر مدیریت ارتباط با مراجعان با میانجی گری هوش فرهنگی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 159-178]
  • مراکز پژوهشی دولتی ایران مقایسه بروندادهای علمی اعضای هیات علمی کتابداری در مراکز پژوهشی و عوامل تاثیرگذار بر آن [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 3-3]
  • مسائل پژوهش‌های مدیریت در علم اطلاعات و دانش‌شناسی، از واقعیت تا عمل: مروری تحلیلی بر مقاله‌های پژوهشی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 73-88]
  • مشارکت مردمی بررسی عوامل مؤثر بر جذب و توسعه مشارکت‌های خیرین کتابخانه ساز [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 2-2]
  • مطالعات علم اطلاعات و دانش شناسی روش شناسی فراتحلیل در علم اطلاعات و دانش شناسی: چیستی، ویژگی ها و چالش ها [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 57-72]
  • مطالعه شناسایی عوامل ترغیب کننده و بازدارنده مطالعه در بین دانش-آموزان دوره‌ی متوسطه شهر اهواز [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 23-40]
  • مقالات اهمیت استفاده از واژه‌های مأخوذ از عنوان و چکیده مقالات در نمایه ‏سازی و تاثیر آن بر بازیابی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-199]
  • مهارت های ارتباطی تأثیر مهارت های ارتباطی کتابداران کتابخانه های عمومی استان خوزستان بر مدیریت ارتباط با مراجعان با میانجی گری هوش فرهنگی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 159-178]

ن

  • نشریات برتر ISC کاربست نظریة انسجام هالیدی- حسن در حوزة علم اطلاعات و دانش‌شناسی: بررسی چکیده‌های نشریات برتر حوزه‌های هفتگانه موضوعی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
  • نظریة انسجام هالیدی- حسن کاربست نظریة انسجام هالیدی- حسن در حوزة علم اطلاعات و دانش‌شناسی: بررسی چکیده‌های نشریات برتر حوزه‌های هفتگانه موضوعی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-18]
  • نقشه شبکه اجتماعی هم نویسندگی بررسی برون دادها و ترسیم شبکه هم نویسندگی محققان دانشگاه سمنان در نمایه های استنادی وب آوساینس [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 153-174]
  • نمایه سازی اهمیت استفاده از واژه‌های مأخوذ از عنوان و چکیده مقالات در نمایه ‏سازی و تاثیر آن بر بازیابی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-199]
  • نیازهای اطلاعاتی کودکان بزرگان کوچک و اطلاعات [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-22]

و

ه

  • هوش فرهنگی تأثیر مهارت های ارتباطی کتابداران کتابخانه های عمومی استان خوزستان بر مدیریت ارتباط با مراجعان با میانجی گری هوش فرهنگی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 159-178]