مدیریت دانش
تحلیل محتوای کتاب‌های درسی دوره‌ ابتدایی از نظر میزان توجه به مفاهیم اشتراک دانش

رضا کریمی؛ فاطمه اسحاقی مسکونی

دوره 16، شماره 4 ، دی 1403، ، صفحه 41-54

https://doi.org/10.22055/slis.2024.44067.1937

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش، ارزیابی محتوا کتاب‌های درسی دوره‌ ابتدایی از نظر میزان توجه به مفاهیم اشتراک دانش است. روش‌شناسی: پژوهش حاضر، به لحاظ رویکرد، کمّی و به لحاظ هدف، از نوع کاربردی است. برای انجام این پژوهش از روش تحلیل محتوا استفاده شده است؛ واحد تحلیل صفحات (متن، تمرین، تصویر، پانویس) که با مطالعات، تصاویر، تمرین‌ها و فعالیت ...  بیشتر