دوره 15 (1402)
دوره 14 (1401)
دوره 13 (1400)
دوره 12 (1399)
دوره 11 (1398)
دوره 10 (1397)
دوره 9 (1396)
دوره 8 (1395)
دوره 7 (1394)
دوره 6 (1393)
دوره 5 (1392)
دوره 4 (1391)
دوره 3 (1390)
دوره 1 (1388)
نویسنده = ������������ ��������������
تعداد مقالات: 2
بررسی رابطۀ کیفیت خدمات دهی و رضایتمندی اعضای کتابخانه : (مورد مطالعه کتابخانه های عمومی استان لرستان)
دوره 8، شماره 17 ، خرداد 1395، ، صفحه 121-136
چکیده
هدف: هدف اساسی پژوهش حاضر، بررسی عوامل مرتبط با رضایتمندی کاربران(اعضاء) در کتابخانههای عمومی استان لرستان بر اساس مدل کیفیت خدمات سروپرف می باشد. روش: روش تحقیق این پژوهش، پیمایشی - مقطعی است. جامعهی آماری این پژوهش کلیهی اعضای کتابخانههای عمومی استان لرستان است که از بین آن ها 383 نفر با استفاده از فرمول نمونهگیری کوکران، ... بیشتربررسی موانع درون سازمانی مؤثر بر استقرار مدیریت دانش در کتابخانههای عمومی استان خوزستان
دوره 6، 14، پاییز و زمستان ، اسفند 1393، ، صفحه 94-123