سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانش‌آموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3

هاجر قدمی حسبن آبادی؛ میترا پشوتنی زاده؛ مظفر چشمه سهرابی

دوره 13، شماره 3 ، آبان 1400، ، صفحه 62-81

https://doi.org/10.22055/slis.2020.31191.1658

چکیده
  هدف: : هدف پژوهش حاضر تعیین عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانش­آموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر مبنای عوامل سازنده مدل پذیرش فناوری3 است.روش­ شناسی: این پژوهش از نظر ماهیت و اساس شیوه انجام آن، توصیفی- پیمایشی است. برای گردآوری داده‌ها از پرسشنامه محقق ساخته، و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم­افزارهای اس پی اس ...  بیشتر

بررسی وضعیت امنیت ساختمان و نگهداری منابع و اطلاعات در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان و مقایسه با برخی کتابخانه های ایران و جهان

میترا پشوتنی زاده؛ مریم اکبری

دوره 11، شماره 1 ، فروردین 1398، ، صفحه 157-174

https://doi.org/10.22055/slis.2017.17488.1206

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی وضعیت امنیت ساختمان و نگهداری منابع و اطلاعات در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه اصفهان و مقایسه آن با برخی کتابخانه­های ایران و جهان انجام شده است. روش­ شناسی: داده­ها از طریق مشاهده محیط و امکانات این کتابخانه و مصاحبه با مسئولین و کارمندان هر بخش، و ارسال پرسشنامه­ای با سوالات باز برای مسئولین ...  بیشتر