شماره انگلیسی
مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی

سحر پژوه نیا؛ زویا آبام؛ رویا برادر

دوره 13، شماره 2 ، شهریور 1400، ، صفحه 68-84

https://doi.org/10.22055/slis.2022.28204.1558

چکیده
  هدف: مهارت­های سواد اورژانسی، شامل مجموعه مهارت­های اولیه برای آموختن سواد مدرسه­ای کودکان است پژوهش حاضر با هدف مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت­های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی انجام شد.روش­ شناسی: روش پژوهش حاضر به لحاظ هدف از نوع کاربردی است که با روش آزمایشی انجام شده ...  بیشتر

چارچوب پذیرش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در کتابخانه های دانشگاهی ایران: رویکرد دلفی

محبوبه فرزین یزدی؛ رویا برادر؛ امیر غائبی

دوره 10، شماره 25 ، آذر 1397، ، صفحه 201-224

https://doi.org/10.22055/slis.2019.27671.1543

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر، ارائه چارچوبی جامع در خصوص عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی در کتابخانه‌های دانشگاهی ایران است. روش: پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ شیوه اجرا، پیمایشی-تحلیلی است که با رویکرد ترکیبی (کمی-کیفی) انجام شده است. در بخش اول، از روش تحلیل محتوا و در بخش دوم از تکنیک دلفی و ابزار پرسشنامه محقق ...  بیشتر