رابطۀ فرهنگ سازمانی و رضایت‌مندی کاربران بر اساس مدل کامرون و کوئین: مطالعه کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی

عباس دولانی؛ میترا شکوری فسقندیس؛ معصومه کربلا آقایی کامران

دوره 11، شماره 3 ، آذر 1398، ، صفحه 84-102

https://doi.org/10.22055/slis.2019.26600.1507

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش، بررسی نوع فرهنگ سازمانی حاکم بر کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی و ارزیابی رابطه‌ی آن با رضایت کاربران می‌باشد. روش‌شناسی: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش را کتابداران و کاربران فعال کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی در 21 شهرستان استان تشکیل می‌دهند. ...  بیشتر