سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانش‌آموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3

هاجر قدمی حسبن آبادی؛ میترا پشوتنی زاده؛ مظفر چشمه سهرابی

دوره 13، شماره 3 ، آبان 1400، ، صفحه 62-81

https://doi.org/10.22055/slis.2020.31191.1658

چکیده
  هدف: : هدف پژوهش حاضر تعیین عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانش­آموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر مبنای عوامل سازنده مدل پذیرش فناوری3 است.روش­ شناسی: این پژوهش از نظر ماهیت و اساس شیوه انجام آن، توصیفی- پیمایشی است. برای گردآوری داده‌ها از پرسشنامه محقق ساخته، و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم­افزارهای اس پی اس ...  بیشتر