اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی

علی بیرانوند؛ احمد شعبانی؛ مرضیه معارف وند؛ سعید مظلومیان

دوره 13، شماره 1 ، خرداد 1400، ، صفحه 1-20

https://doi.org/10.22055/slis.2019.30837.1646

چکیده
  هدف: این تحقیق سعی دارد تا با شناسایی و اولویت ­بندی عوامل تأثیرگذار در تجاری­سازی دانش در دانشگاه، امکان موفقیت در تجاری­ سازی دانش را فراهم نماید. روش­ شناسی: تحقیق حاضر  با رویکرد کاربردی و به روش تحلیل عامل تأییدی به گردآوری نظرات 20 نفر از خبرگان تجاری­سازی دانش دانشگاه اصفهان پرداخته است. به منظور شناسایی عوامل تأثیرگذار ...  بیشتر