ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با استفاده از مدل لایب‌کوال

مریم حسن نژاد

دوره 16، شماره 1 ، اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.22055/slis.2021.37399.1840

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر، سنجش سطوح کیفیت خدمات کتابخانه دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با بهره‌گیری از ابزار لایب‌کوال، تعیین وضعیت مؤلفه‌های آن از دیدگاه کاربران و تعیین مؤلفه‌های مستلزم ارتقاء است.روش‌شناسی: پژوهش از نوع پیمایش توصیفی است. جامعه پژوهش شامل سه هزار دانشجو کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه و عضو کتابخانه است. نمونه ...  بیشتر

کتابخانه های عمومی
چارچوبی برای ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه ها با روش ترکیبی DEMATEL-SERVQUAL

فرج اله رحیمی؛ جواد پور کریمی؛ سیده زهرا سالاری؛ رضا صالحی

دوره 11، شماره 3 ، آذر 1398، ، صفحه 165-180

https://doi.org/10.22055/slis.2020.24193.1424

چکیده
  هدف: این پژوهش با هدف ارائه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه­های دانشگاهی و عمومی شهر اهواز با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL-SERVQUAL انجام شده است. روش ­شناسی: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی است و از لحاظ نحوه گرداوری داده­ها توصیفی اکتشافی است. جامعه آماری این تحقیق از سرپرستان و مدیران ارشد کتابخانه­های عمومی و دانشگاهی ...  بیشتر