کتابخانه های عمومی
طراحی مدل تأثیرگذاری مهارت‌های کوانتومی بر مهندسی دانش در نهاد کتابخانه های عمومی کشور

بهرنگ صفری؛ سید علی اصغر رضوی؛ میترا قیاسی

دوره 15، شماره 1 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 111-134

https://doi.org/10.22055/slis.2021.36285.1812

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل تأثیرگذاری مهارت‌های کوانتومی بر مهندسی دانش در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انجام شده است.روش شناسی: از نظر هدف، کاربردی، از نظر رویکرد، آمیخته است. جهت تحلیل داده از روش تحلیل مضمون استفاده گردید . نمونه‌گیری بخش کیفی به صورت غیر احتمالاتی و هدفمند انجام پذیرفت و ابعاد مهارت‌های کوانتومی و مهندسی ...  بیشتر