کتابخانه دیجیتالی
تبیین رفتار خرید آنلاین از طریق سهولت و سودمندی درک‌شده در بین مشتریان کتابخانه‌ها و کتاب‌فروشی‌های آنلاین

حسین رحیمی کلور؛ یونس نیکخواه

دوره 16، شماره 4 ، دی 1403، ، صفحه 55-76

https://doi.org/10.22055/slis.2024.42505.1918

چکیده
  هدف: هدف از این مطالعه بررسی تأثیر سهولت و سودمندی درک‌شده از خرید آنلاین با نقش میانجی ارزش درک‌شده آنلاین بر رفتار خرید آنلاین در بین مشتریان کتاب‌فروشی‌های آنلاین و کتابخانه‌های دیجیتال است. روش‌شناسی: جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان کتاب‌فروشی‌های آنلاین و کتابخانه‌های دیجیتال در ایران است که حداقل یک‌بار تجربه خرید اینترنتی ...  بیشتر