جعفرپور، محمود (1389). بررسی عوامل موثر بر ایجاد، حفظ و توسعة وفاداری الکترونیکی مشتریان (E-Loyalty) نسبت به خدمات الکترونیکی ارائه شده در فضای مجازی. تهران: کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه .
حدادیان، علیرضا؛ کفاشان، مجتبی؛ آسمان دره، یاسر؛ رضایی زاده، فاطمه؛ احسانی، حسنیه (1392). پیش شرط ها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانه ها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی. پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی، 2(2): 1-20.
رجبعلی بگلو، رضا؛ زمردپوش، فرانک (1388). تبیین جایگاه مدیریت روابط با مشتری (CRM) در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی. فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی. 12 (3): 115-139.
رحیمی، مهدی (1389). عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیکی بانک تجارت. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات. دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
شکیبا جمال آباد، غدیر (1390). شناسایی شاخص های تأثیرگذار بر وفاداری الکترونیکی از نظر مشتریان فروشگاه های الکترونیکی. پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی. دانشگاه علامه طباطبائی، دانشکده مدیریت و حسابداری.
قنادان، علیرضا؛ امام علیزاده، نسرین (1387). شناسایی و رتبه بندی فاکتورهای موثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی با استفاده از روش بردار ویژه. تهران: پنجمین همایش ملی تجارت الکترونیکی.
کفاشان، مجتبی (1389). کاربرد نظریه های پذیرش فناوری در ارزیابی فناوری های اطلاعاتی کتابخانه ها: رویکرد متن پژوهانه. فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی. دوره 13 (4): 193- 218.
Anderson, R. E., Srinivasan, S.S. (2003). E-satisfaction and e-loyalty: a contingency framework. Psychology and Marketing. 20(2): 123-38.
Cyr, D., Hassanein, K., Head, M., Ivanov, A. (2007). The role of social presence in establishing loyalty in e-Service environments. Interacting with Computers. 19(1): 43-56.
Gummerus, J. , Liljander, Veronica; Pura, Minna; Riel, Allard van. (2004). Customer loyalty to content-based Web sites: the case of an online health care service. Journal of Services Marketing.18 (3): 175-186.
Hill, Nigel; alexander, jim. (2000), handbook of customer satisfaction and loyalty measurement. London: Gower.
Kiran, K., Diljit, S. (2011). Antecedents of customer loyalty :Does service quality suffice?. Malaysian Journal of Library & Information Science, 16(2): 95-113.
Ribbink, D.; van Riel, Allard, C.R.; Liljander, Veronica; Streukens, Sandra. (2004) "Comfort your online customer: quality, trust and loyalty on the Internet", Managing Service Quality, Vol. 14 Iss: 6, pp.446 – 456.
Rodger, W., Negash, S., and Suk K. (2005). The Moderating Effect of On-Line Experience on the Antecedents and Consequences of On-Line Satisfaction. Psychology & Marketing. 22(4): 313-331.
Rowley, Jennifer, Dawes, Jillian. (1999). Customer loyalty: a relevant concept for libraries?. Library Management, 20(6): 345 – 351.
Srinivasan, S. S., Rolph, A., and Kishore, p. (2002). Customer loyalty in e-commerce: an exploration of its antecedents and consequences. Journal of Retailing, 78: 41-50.
Parasuraman, A., Zeithaml, V. A., and Berry, L. L. (1988). Servqual: A Multiple item scale for measuring consumer perceptions of service quality. Journal of Retailing, 64(1): 12–40.
Wang C. Y., (2010). Service Quality, Perceived Value, Corporate Image, and Customer Loyalty in the Context of Varying Levels of Switching Costs, Psychology & Marketing, 27: 252–262.