اخوتی، مریم و کاشف بیرجندی و مهدیه و شریف مقدم، هادی (1394). کاربرد مدیریت دانش در توسعه خدمات مربوط به سازماندهی منابع چاپی و الکترونیکی کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی ایران در سال 1390. دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، 2(2) 113-121.
ایران زاده، سلیمان (1376). مدیریت بهسازی سازمان. تدبیر.71، 18-23
باب الحوائجی، فهیمه و مهدی زاده قلعه چوق، لیدا (1388). بررسی تطبیقی مدیریت دانش در کتابخانه های مرکزی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاههای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واقع در مراکز استانهای کشور. فصلنامه دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)، 2(5)، 19-32
حاجی کریمی، عباسعلی و منصوریان، تالین (1391)، بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی، فصلنامه علمی-پژوهشی کاوشهای مدیریت بازرگانی، 4(8)، 92-75
خوانسالاری، جیران (1384). بررسی وضعیت مدیریت دانش در کتابخانههای تخصصی امور برق وزارت نیرو و ارائه الگوی پیشنهادی. رساله دکتری کتابداری و اطلاع رسانی. دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
رحمانی، زین العابدین و رضایی فرح آبادی، ملیحه (1393). بررسی رابطهی بین اثربخشی استفاده از فرآیند مدیریت دانش با کارافرینی سازمانی در بخش خدمات عمومی. سومین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار، ج. 4، 211-230.
رضائیان، علی و تقی زاده، ابراهیم (1386). بررسی تأثیر سیستم فناوری اطلاعات بر ارائه خدمات مطلوب درسازمان کتابخانهها. موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی. مجله علوم کتابداری و اطلاع رسانی. 10(4)، 273-292
رضایی، غلامرضا و رضایی، حمید رضا و رضایی، لیلا و منوچهری، فاطمه (1392). بررسی نقش مدیریت دانش و سرمایه فکری در بهبود کیفیت ارائه خدمات، مطالعه موردی: بیمارستان شهید فقیهی شیراز. فصلنامه حسابداری سلامت،2(1)، 33-22.
صیامیان، حسن و شهرابی، افسانه و باب الحوائجی، فهیمه (1393). بررسی نگرش کتابداران کتابخانههای عمومی استان مازندران به مدیریت دانش. فصلنامه دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات). 7(25)، 103-116.
عباسی، زهره (1386). مروری بر مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها. اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش. تهران: مرکز همایشهای بین المللی رازی.
غفاری، سعید؛ زنجیردار، مجید و حقدادی، مریم (1388). مطالعه راهبردى مدیریت دانش در کتابخانه هاى دانشگاهى شهر اراک. ماهنامه اطلاع یابى و اطلاع رسانى،3(26)، 35 -42.
فرجی، حمید رضا(1382). مقاله رهبران نظریه کیفیت. ماهنامه تدبیر. 137 ، 58-62
قربانی، نسرین (١٣٧٩). بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان از خدمات کتابخانه مؤسسه
هاشم پور، لیلا و غائبی، امیر و رضایی شریف آبادی، سعید (1391). بررسی زیرساختهای مدیریت دانش در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران. فصلنامه علمی و پژوهشی مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 23(1)، 74-88
Alhawari,S, Karadshehb, L. , Talet, A.N and Mansoura, E. (2012). Knowledge-Based Risk Management Framework For Information Technology, International Journal of Information Management,32(1), 50-65
Aswath, L., & Gupta, S. (2009). Knowledge management tools and academic library services. In Proceedings of International Conference of Academic Libraries on Vision and Roles of future Academic Libraries, New Delhi, India. 5th to 8th October, 2009, Gao, F. , Li, M., & Clarke, S. (2008), Knowledge, management, and knowledge management in business operations. Journal of Knowledge Management, 12(2), 9-10.
Maponya, P. M.(2004). Knowledge management practices in academic libraries: a case study of the University of Natal, Pietermaritzburg Libraries.SCECSAL Proceedings, Pietermaritzburg: University of KwaZulu-Natal.
Meyer, M., & Zack, M. (1998). The design and implementation of information Products. Sloan Management Review, 37 (3), 43-59.
Nonaka, I. (1991), The knowledge-creating company. Harvard Business Review, 69(6), 96-104