کتابخانه های عمومی
چارچوبی برای ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه ها با روش ترکیبی DEMATEL-SERVQUAL

فرج اله رحیمی؛ جواد پور کریمی؛ سیده زهرا سالاری؛ رضا صالحی

دوره 11، شماره 3 ، آذر 1398، ، صفحه 165-180

https://doi.org/10.22055/slis.2020.24193.1424

چکیده
  هدف: این پژوهش با هدف ارائه چارچوبی برای ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه­های دانشگاهی و عمومی شهر اهواز با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL-SERVQUAL انجام شده است. روش ­شناسی: این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی است و از لحاظ نحوه گرداوری داده­ها توصیفی اکتشافی است. جامعه آماری این تحقیق از سرپرستان و مدیران ارشد کتابخانه­های عمومی و دانشگاهی ...  بیشتر

بررسی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی در بین کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان یزد

علیرضا افشانی؛ محمد توکلی‌زاده‌راوری؛ فرامرز سهیلی؛ اکرم جنتی‌فر

دوره 8، شماره 18 ، اسفند 1395، ، صفحه 119-142

https://doi.org/10.22055/slis.2017.11651

چکیده
  هدف: این پژوهش به منظور بررسی میزان رضایت شغلی و میزان تعهد سازمانی در بین کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان یزد و رابطه‌ی این دو متغیر انجام شده است. روش: در این پژوهش از روش پیمایشی استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش کلیه کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان یزد بودند که طبق آمار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، تعداد ...  بیشتر