آ
-
آموزش سنتی
مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]
-
آموزش عالی
بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
آموزش عالی
ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 51-69]
-
آموزش وپرورش
مطالعه علم سنجی در حوزه مطالعات اهداف تربیتی در پایگاه وب آو ساینس از سال 1983 تا 2017 [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
آموزش و ترویج کشاورزی
بررسی وضعیت درگاههای وب مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور از منظر معیارهای وبسنجی فائو [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 27-45]
-
آمیخته بازاریابی
تأثیر بهکارگیری عناصرآمیخته بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانههای دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]
-
آنتولوژی
بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]
ا
-
ادبیات کودکان
شناسایی مؤلفه های الگوی خلاقیت پلسک در ادبیات کودکان گروه سنی "ب" با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
ارتباط با صنعت
اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]
-
ارزیابی
وبسایت موبایلی در کتابخانههای دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
استاندارد انجمن آمریکائی نمایهسازان
ارزیابی نمایۀ کتابهای انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایهسازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]
-
استاندارد ایزو 1996-999
ارزیابی نمایۀ کتابهای انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایهسازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]
-
استفاده از سیستم اطلاعاتی
بررسی نقش میانجی کیفیت بر رابطه بین ویژگی های کاربران و استفاده از سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
اسکاس
مروری نظاممند بر پژوهشهای حوزه نظام ساده سازماندهی دانش (اسکاس) بین سالهای 2010 تا 2020 [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
اسکوپوس
بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت بروندادهای پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
اشتراک دانش
بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجیگری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]
-
اشتیاق شغلی
بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجیگری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]
-
اطلاعیابی
بررسی رفتار اطلاع یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
اعتبارسنجی پرسشنامه
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]
-
اعداد فازی
به کارگیری مدیریت ریسک و اولویت بندی ریسکها در راستای توسعه عملکرد کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]
-
الگوی خلاقیت پلسک
شناسایی مؤلفه های الگوی خلاقیت پلسک در ادبیات کودکان گروه سنی "ب" با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
الگوی سالمون
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]
-
الگوی کیفی
الگوی پارادایمی توزیع کتاب در ایران: مبتنی بر رویکرد گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 46-67]
-
الگوی مهو وتیبو
پشتیبانی محیط رابط کاربر پایگاه های اطلاعاتی از مدل رفتار اطلاع یابی مهو و تیبو [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
امکانسنجی
امکانسنجی به کارگیری سیستمهای الکترونیکی حفاظت و نگهداری در کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
انتشارات علامه طباطبائی
ارزیابی نمایۀ کتابهای انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایهسازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]
-
انتظارات
بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانههای عمومی استان خراسان رضوی از قابلیتهای سامانه مدیریت کتابخانههای عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 37-50]
-
انتقال دانش
عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
انتقال دانش
اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]
-
اهداف تربیتی
مطالعه علم سنجی در حوزه مطالعات اهداف تربیتی در پایگاه وب آو ساینس از سال 1983 تا 2017 [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
ایجاد دانش
عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
ایران
بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
ایستگاه مطالعه
نقش ایستگاه مطالعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان مشهد [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
اینترنت اشیاء
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 13، شماره 3، 1400]
ب
-
بازاریابی
تأثیر بهکارگیری عناصرآمیخته بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانههای دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]
-
بهره وری
شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
بومیان دیجیتال
بررسی رفتار اطلاع یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]
پ
-
پایگاه اطلاعاتی
پشتیبانی محیط رابط کاربر پایگاه های اطلاعاتی از مدل رفتار اطلاع یابی مهو و تیبو [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
پخش کتاب
الگوی پارادایمی توزیع کتاب در ایران: مبتنی بر رویکرد گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 46-67]
-
پدیدارشناسی
بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی در شبکهی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
پذیرش فناوری
سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانشآموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]
-
پژوهش کتابداران
بررسی عوامل، موانع و راهکارهای مؤثر بر برونداد علمی کتابداران استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
پژوهشگاه ها و موسسات پژوهشی
ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 51-69]
-
پیادهسازی مدیریت دانش
شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)، مطالعه موردی: شرکت آبجنوبشرق اهواز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-16]
-
پیشرفت علمی
بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
پیشکارهای هوشمند
بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]
ت
-
تجاریسازی
اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]
-
تجاریسازی دانش
اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]
-
تجربه پژوهشگر
بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت بروندادهای پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
تجربه سازمانی
ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 51-69]
-
تحلیل شبکه
مطالعه علم سنجی در حوزه مطالعات اهداف تربیتی در پایگاه وب آو ساینس از سال 1983 تا 2017 [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
ترافیک وبگاه
تأثیر بهکارگیری عناصرآمیخته بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانههای دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]
-
ترویج مطالعه
نقش ایستگاه مطالعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان مشهد [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
تعداد پیوندها
تأثیر بهکارگیری عناصرآمیخته بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانههای دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]
-
توانمندسازی
بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رابطه بین توانمندسازی کارکنان و کیفیت خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های دانشگاهی استان خوزستان [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
توزیع کتاب ایران
الگوی پارادایمی توزیع کتاب در ایران: مبتنی بر رویکرد گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 46-67]
-
توسعه حرفهای کارکنان
واکاوی تأثیر قابلیتهای نوآوری فناورانه بر توسعه حرفهای کارکنان با میانجی گری مدیریت دانش فردی(مطالعه موردی:کارکنان نهاد کتابخانههای عمومی کشور) [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
تولیدات علمی
بررسی عوامل، موانع و راهکارهای مؤثر بر برونداد علمی کتابداران استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400]
ح
-
حرفه توزیع کتاب
الگوی پارادایمی توزیع کتاب در ایران: مبتنی بر رویکرد گراندد تئوری [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 46-67]
-
حفاظت و نگهداری
امکانسنجی به کارگیری سیستمهای الکترونیکی حفاظت و نگهداری در کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 13، شماره 3، 1400]
خ
-
خودکنترلی و رغبت یادگیری
بررسی رابطه بین سطح سواد دیجیتالی و یادگیری خودراهبر در میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 56-79]
-
خود مدیریتی
بررسی رابطه بین سطح سواد دیجیتالی و یادگیری خودراهبر در میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 56-79]
د
-
دانشآموز
سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانشآموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]
-
دانش آموزان
بررسی رفتار اطلاع یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
دانش بنیان
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
دانشجویان
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]
-
دانشگاه اصفهان
اولویت بندی عوامل تأثیرگذار بر تجاری سازی دانش در دانشگاهها: مطالعه موردی [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 1-20]
-
دانشگاه شهید باهنرکرمان
بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت بروندادهای پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
دانشگاه علوم پزشکی
عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجیگری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]
-
دانشگاههای علوم پزشکی ایران
بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفههای طراحی ترغیبی در وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
دگرسنجی
اشاره در اسناد سیاستی بهعنوان سنجهای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]
ر
-
رابط کاربر
پشتیبانی محیط رابط کاربر پایگاه های اطلاعاتی از مدل رفتار اطلاع یابی مهو و تیبو [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
رضایت شغلی
بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رابطه بین توانمندسازی کارکنان و کیفیت خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های دانشگاهی استان خوزستان [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
رضایت شغلی
شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
رفتار اطلاعاتی
بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی در شبکهی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
رفتار اطلاعیابی
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و رفتار برنامهریزی نشده کاربران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
رفتار اطلاعیابی
شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاعیابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظاممند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]
-
رفتار اطلاع یابی
بررسی رفتار اطلاع یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
رفتار اطلاع یابی
پشتیبانی محیط رابط کاربر پایگاه های اطلاعاتی از مدل رفتار اطلاع یابی مهو و تیبو [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
رفتار برنامهریزی نشده
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و رفتار برنامهریزی نشده کاربران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
رفتار شهروندی سازمانی
بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجیگری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]
-
رفسنجان
بررسی وضعیت معماری کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
روش پژوهش تحلیل محتوا
شناسایی مؤلفه های الگوی خلاقیت پلسک در ادبیات کودکان گروه سنی "ب" با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 13، شماره 2، 1400]
س
-
ساخت
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
سازمان تحقیقات
بررسی وضعیت درگاههای وب مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور از منظر معیارهای وبسنجی فائو [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 27-45]
-
سامانه سامان
بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانههای عمومی استان خراسان رضوی از قابلیتهای سامانه مدیریت کتابخانههای عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 37-50]
-
سند سیاستی
اشاره در اسناد سیاستی بهعنوان سنجهای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
سواد دیجیتالی
بررسی رابطه بین سطح سواد دیجیتالی و یادگیری خودراهبر در میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 56-79]
-
سودمندی ادراک شده
بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانههای عمومی استان خراسان رضوی از قابلیتهای سامانه مدیریت کتابخانههای عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 37-50]
-
سیاست پژوهی
اشاره در اسناد سیاستی بهعنوان سنجهای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
سیستم اتوماسیون اداری
بررسی نقش میانجی کیفیت بر رابطه بین ویژگی های کاربران و استفاده از سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
سیستم های آموزش الکترونیکی
بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]
-
سیستمهای الکترونیکی
امکانسنجی به کارگیری سیستمهای الکترونیکی حفاظت و نگهداری در کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 13، شماره 3، 1400]
ش
-
شاخصهای فائو
بررسی وضعیت درگاههای وب مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور از منظر معیارهای وبسنجی فائو [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 27-45]
-
شاداب سازی
تاثیر عوامل شاداب سازی کتابخانه بر جذب کاربران: بررسی دیدگاه کاربران کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 17-36]
-
شبکه تبادل دانش ضمنی
ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 51-69]
-
شبکه جهانی وب
بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی در شبکهی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
شرکت آب جنوب شرق اهواز
شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)، مطالعه موردی: شرکت آبجنوبشرق اهواز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-16]
-
شهر سقز
بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی در شبکهی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
شهر مشهد
نقش ایستگاه مطالعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان مشهد [دوره 13، شماره 1، 1400]
ط
-
طراحی ترغیبی
بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفههای طراحی ترغیبی در وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]
ع
-
عدم قطعیت
به کارگیری مدیریت ریسک و اولویت بندی ریسکها در راستای توسعه عملکرد کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]
-
علم سنجی
مطالعه علم سنجی در حوزه مطالعات اهداف تربیتی در پایگاه وب آو ساینس از سال 1983 تا 2017 [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
علوم اجتماعی
اشاره در اسناد سیاستی بهعنوان سنجهای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
عوامل اجتماعی-تربیتی
شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاعیابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظاممند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]
-
عوامل اختلالات روانی و شخصیت
شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاعیابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظاممند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]
-
عوامل جمعیتشناختی
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و رفتار برنامهریزی نشده کاربران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
عوامل شناختی
شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاعیابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظاممند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]
ف
-
فرهنگ کتابخوانی
نقش ایستگاه مطالعه در ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان مشهد [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
فناوری ترغیبی
بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفههای طراحی ترغیبی در وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]
ک
-
کارآمدی سازمانی
شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
کاربران کتابخانههای عمومی
بررسی رفتار اطلاعاتی کاربران کتابخانههای عمومی در شبکهی جهانی وب: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
کارکنان
بررسی رابطۀ اشتیاق شغلی با اشتراک دانش با میانجیگری رفتار شهروندی سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 21-40]
-
کارکنان کتابخانههای عمومی
واکاوی تأثیر قابلیتهای نوآوری فناورانه بر توسعه حرفهای کارکنان با میانجی گری مدیریت دانش فردی(مطالعه موردی:کارکنان نهاد کتابخانههای عمومی کشور) [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
کتاب الکترونیک
سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانشآموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]
-
کتاب الکترونیک
مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]
-
کتاب چاپی
مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]
-
کتابخانه دیجیتال
تأثیر بهکارگیری عناصرآمیخته بازاریابی بر ترافیک و رتبه وبگاه در کتابخانههای دیجیتال ایران [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 33-55]
-
کتابخانه عمومی
فراتحلیل مطالعات کاربران کتابخانههای عمومی از منظر پیشینهپژوهی: مروری نظامند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-26]
-
کتابخانه عمومی
به کارگیری مدیریت ریسک و اولویت بندی ریسکها در راستای توسعه عملکرد کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]
-
کتابخانههای دانشگاهی
وبسایت موبایلی در کتابخانههای دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
کتابخانههای دانشگاهی
رابطۀ عوامل جمعیتشناختی و رفتار برنامهریزی نشده کاربران کتابخانههای دانشگاهی [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
کتابخانه های دانشگاهی
بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رابطه بین توانمندسازی کارکنان و کیفیت خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های دانشگاهی استان خوزستان [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
کتابخانههای عمومی
امکانسنجی به کارگیری سیستمهای الکترونیکی حفاظت و نگهداری در کتابخانههای عمومی شهر کرمان [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
کتابخانههای عمومی
بررسی وضعیت معماری کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
کتابخانههای عمومی
بررسی نگرش کاربران نسبت به استقرار کتابخانه ی عمومی موبایلی فارس [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
کتابخانه های عمومی
تاثیر عوامل شاداب سازی کتابخانه بر جذب کاربران: بررسی دیدگاه کاربران کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 17-36]
-
کتابخانههای عمومی کرمانشاه
بررسی عوامل، موانع و راهکارهای مؤثر بر برونداد علمی کتابداران استان کرمانشاه [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
کتابداران
عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
کتابداران
بررسی وضعیت معماری کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
کتاب داستان
شناسایی مؤلفه های الگوی خلاقیت پلسک در ادبیات کودکان گروه سنی "ب" با استفاده از تحلیل محتوا [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
کرمانشاه
تاثیر عوامل شاداب سازی کتابخانه بر جذب کاربران: بررسی دیدگاه کاربران کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 17-36]
-
کلید واژهها: قابلیتهای نوآوری فناورانه
واکاوی تأثیر قابلیتهای نوآوری فناورانه بر توسعه حرفهای کارکنان با میانجی گری مدیریت دانش فردی(مطالعه موردی:کارکنان نهاد کتابخانههای عمومی کشور) [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
کلید واژهها: کتابخانهی عمومی موبایلی
بررسی نگرش کاربران نسبت به استقرار کتابخانه ی عمومی موبایلی فارس [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
کودکان پیش دبستانی
مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]
-
کیفیت بروندادهای پژوهشی
بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت بروندادهای پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
کیفیت خدمات
وبسایت موبایلی در کتابخانههای دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
کیفیت خدمات اطلاعاتی
بررسی تأثیر رضایت شغلی بر رابطه بین توانمندسازی کارکنان و کیفیت خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های دانشگاهی استان خوزستان [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
کیفیت سیستم اطلاعاتی
بررسی نقش میانجی کیفیت بر رابطه بین ویژگی های کاربران و استفاده از سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 4، 1400]
گ
-
گزارشگیری
ارزیابی نرمافزارهای کتابخانهای درونسازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]
م
-
متوسطه دوره اول
سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانشآموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]
-
محیط علمی
بررسی رابطه بین محیط علمی، تجربه پژوهشی و کیفیت بروندادهای پژوهشی: یک مطالعه موردی [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
مدارس هوشمند
بررسی رفتار اطلاع یابی بومیان دیجیتال: مورد مطالعه دانش آموزان 15 تا 18 ساله مدارس هوشمند شهر تهران [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
مدل پذیرش فناوری 3
سنجش عوامل مؤثر بر پذیرش کتاب الکترونیک توسط دانشآموزان متوسطه دوره اول شهر اصفهان بر اساس مدل پذیرش فناوری 3 [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 62-81]
-
مدل داده ای چارچوب توصیف منبع
بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)، مطالعه موردی: شرکت آبجنوبشرق اهواز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-16]
-
مدیریت دانش
شناسایی و سطح بندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش با استفاده از مدلسازی ساختاری تفسیری(ISM)، مطالعه موردی: شرکت آبجنوبشرق اهواز [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 1-16]
-
مدیریت دانش فردی
واکاوی تأثیر قابلیتهای نوآوری فناورانه بر توسعه حرفهای کارکنان با میانجی گری مدیریت دانش فردی(مطالعه موردی:کارکنان نهاد کتابخانههای عمومی کشور) [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
مدیریت ذخیره و بازیابی اطلاعات
ارزیابی نرمافزارهای کتابخانهای درونسازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]
-
مدیریت ریسک
به کارگیری مدیریت ریسک و اولویت بندی ریسکها در راستای توسعه عملکرد کتابداران کتابخانههای عمومی استان فارس [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 21-32]
-
مدیریت گردش اطلاعات
ارزیابی نرمافزارهای کتابخانهای درونسازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]
-
مدیریت منابع انسانی
شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
مرور سیستماتیک
مروری نظاممند بر پژوهشهای حوزه نظام ساده سازماندهی دانش (اسکاس) بین سالهای 2010 تا 2020 [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
مرور نظاممند
شناسایی عوامل مؤثر روانشناختی بر رفتار اطلاعیابی کاربران اطلاعاتی: مطالعه مرور نظاممند [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 82-105]
-
مروری نظامند
فراتحلیل مطالعات کاربران کتابخانههای عمومی از منظر پیشینهپژوهی: مروری نظامند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-26]
-
مستند سازی تجربیات
ایجاد و بهبود شبکه تبادل دانش ضمنی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 51-69]
-
مطالعات کاربران
فراتحلیل مطالعات کاربران کتابخانههای عمومی از منظر پیشینهپژوهی: مروری نظامند [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 1-26]
-
معماری
بررسی وضعیت معماری کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
مهارت های سواد اورژانسی
مقایسه اثربخشی آموزش به وسیله کتاب الکترونیک، کتاب چاپی و آموزش سنتی بر مهارت های سواد اورژانسی کودکان پیش دبستانی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 68-84]
-
موانع و مشکلات
بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]
ن
-
نرمافزارهای درونسازمانی
ارزیابی نرمافزارهای کتابخانهای درونسازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]
-
نرمافزارهای کتابخانهای
ارزیابی نرمافزارهای کتابخانهای درونسازمانی (پند، پروان، اوراکل تهران، سیماد و ماوا) از لحاظ شاخص های عملکردی براساس دیدگاه کتابداران [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 41-61]
-
نظام آراستگی
شناسایی مؤلفه های نظام آراستگی از منظر رضایت شغلی کارکنان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
نظام ساده سازماندهی دانش
مروری نظاممند بر پژوهشهای حوزه نظام ساده سازماندهی دانش (اسکاس) بین سالهای 2010 تا 2020 [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
نظامهای سازماندهی دانش
مروری نظاممند بر پژوهشهای حوزه نظام ساده سازماندهی دانش (اسکاس) بین سالهای 2010 تا 2020 [دوره 13، شماره 1، 1400]
-
نظریه انتظار تأیید
بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانههای عمومی استان خراسان رضوی از قابلیتهای سامانه مدیریت کتابخانههای عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 37-50]
-
نظریهپردازی
بازدارنده های فراسازمانی رشد ظرفیت پدیدۀ نظریهپردازی در دانشگاه های ایران: موردکاوی دانشگاه تربیت مدرس [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
نمایه استنادی علوم
اشاره در اسناد سیاستی بهعنوان سنجهای برای ارزیابی علم و فناوری: مطالعه موردی ایران، ترکیه، و فلسطین اشغالی [دوره 13، شماره 3، 1400]
-
نمایهسازی
ارزیابی نمایۀ کتابهای انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایهسازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]
-
نمایه کتاب
ارزیابی نمایۀ کتابهای انتشار یافته توسط دانشگاه علامه طباطبائی طبق استاندارد انجمن آمریکائی نمایهسازان و استاندارد ایزو 999 [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 80-93]
-
نهاد کتابخانههای عمومی
بررسی شکاف بین انتظارات و سودمندی ادراک شده کتابداران کتابخانههای عمومی استان خراسان رضوی از قابلیتهای سامانه مدیریت کتابخانههای عمومی کشور (سامان) براساس نظریه انتظار - تایید [دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 37-50]
-
نهاد کتابخانههای عمومی
بررسی وضعیت معماری کتابخانههای عمومی از دیدگاه کتابداران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی شهرستان رفسنجان [دوره 13، شماره 1، 1400]
و
-
واژه های کلیدی: عوامل موثر بر توانمندسازی
عوامل توانمندسازی کتابداران جهت ایجاد و انتقال دانش (مطالعه موردی دانشگاه-های علوم پزشکی ایران و تهران) [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
وب سایت
بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفههای طراحی ترغیبی در وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
وبسایت کتابخانه
وبسایت موبایلی در کتابخانههای دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
وبسایت کتابخانه مرکزی
بررسی میزان رعایت اصول و مؤلفههای طراحی ترغیبی در وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در سال 1397 [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
وبسایت موبایلی
وبسایت موبایلی در کتابخانههای دانشگاهی ایران: ارزیابی کیفیت خدمات [دوره 13، شماره 2، 1400]
-
وبسنجی
بررسی وضعیت درگاههای وب مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور از منظر معیارهای وبسنجی فائو [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 27-45]
-
وب معنایی
بررسی کاربرد فن آوری های وب معنایی در سیستم های آموزش الکترونیکی [دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 85-109]
-
ویژگیهای کاربران سامانه
بررسی نقش میانجی کیفیت بر رابطه بین ویژگی های کاربران و استفاده از سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه علوم پزشکی لرستان [دوره 13، شماره 4، 1400]
-
ویژگیهای کتابخانهی عمومی موبایلی فارس
بررسی نگرش کاربران نسبت به استقرار کتابخانه ی عمومی موبایلی فارس [دوره 13، شماره 2، 1400]
ه
-
هنجاریابی
ساخت و هنجاریابی مقیاس سنجش میزان استفاده از اینترنت اشیاء [دوره 13، شماره 3، 1400]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه یادگیری الکترونیکی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]
-
یادگیری خودراهبر
بررسی رابطه بین سطح سواد دیجیتالی و یادگیری خودراهبر در میان دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف [دوره 13، شماره 1، 1400، صفحه 56-79]